menu1
سنسور ردیاب بر روی راکت تنیس سنسور ردیاب بر روی راکت تنیس

یکی دیگر از دستگاه هایی که می تواند به کمک ما در رشته ورزشی تنیس بیاید استفاده از سنسور ردیاب QLIPP می باشد. با چسباندن این سنسور روی راکت تنیس به خوبی می توان تمامی رفتارها و واکنش های بازیکن را به صورت لحظه ای ردیابی نمود.
شما تنها کافیست سنسور را روی راکت تنیس نصب کنید و با نصب نرم افزار آن بر روی گوشی همراه خود اطلاعات زیر را ردیابی کنید:
•    میزان ضربات به توپ
•    میزان شدت ضربه
•    سرعت توپ
•    میزان چرخش توپ

در رشته تنیس دقت و قدرت تاثیر بسزایی دارد.که این دو مستلزم آگاهی بر وضعیت سلامت شماست که بهترین راه حل استفاده از سنسور ردیابی QLIPP می باشد.
در این محصول یک دوربین کوچک تعبیه شده است که هنگام ضربه زدن به توپ از زاویه های دقیق فیلم گرفته و حرکت توپ ردیابی می شود و شما بعداً می توانید حرکت توپ را دیده و به تحلیل بازی و ضربه های خود بپردازید.

تکنولوژی ردیابی سنسور QLIPP به سرعت به راکت تنیس شما متصل می شود و به زودی تغییرات و حرکت خود را ثبت می کند. در طول تمرین، تمام اطلاعات را به برنامه موبایل QLIPP در زمان واقعی انتقال می دهد، بنابراین شما می توانید بینش خود را از نقاط قوت، نقاط ضعف و نحوه بهبود بازی خود دریافت کنید. 
ردیابی حرکات و ضربه ها همانند داشتن مربی تنیس دیجیتال است که همیشه به شما کمک می کند بهتر شوید!
لیستی از تمام جلسات بازی های قبلی شما را ذخیره می کند و با کلیک بر روی یک جلسه خاص، شما را به صفحه "بررسی" که مجموعه ای از آمار دقیق از مسابقه یا تمرین شما را ثبت نموده، هدایت می کند.
شما آمارهای مختلف دیگری از قبیل سرعت بالا و متوسط سرعت خود را برای forehands، backhands در اختیار خواهید داشت. همچنین، تقسیم چرخش و یک میانگین برای هر دو طرف بازیکن و نیز سمت عقب بازیکن وجود دارد. با کمک سنسور ردیابی در نهایت، تمام این آمارها در صفحه مهارت نشان داده می شود و می توانید به طور منظم اطلاعات جسمی و حرکتی خود را ردیابی کنید و در جریان بهبود کیفیت خود قرار بگیرید.

 

 

 

براي اطلاع از رديابي خودرو و رديابي اشخاص توسط دستگاه جي پي اس آنلاين و

نيز ردياب هاي شخصي با سخت افزارهاي شناخته شده در بازار، با قيمت مناسب

و ارزان و پشتيباني پس از فروش با شرکت ارتباطات کنترل فراگستر (ايران ترکينگ)

با شماره 02188172352 تماس حاصل فرماييد.

بازگشت به فهرست >>

GooglePlay CafeBazaar PWA
GooglePlay. CafeBazaar. PWA.