menu1
ردیابی آنلاین افراد سالخورده ردیابی آنلاین افراد سالخورده با عصای FUJITSU

عصای هوشمنداین امکان را به فرد سالمند می دهد تا با وجود کهولت سن زمین گیر نشوند و بتوانند برای ساعاتی با خیال راحت از منزل خارج شده و از معاشرت و حضور در کنار دیگران استفاده کنند.
این عصا به فن آوری های مختلفی مانند 3G, GPS, WIFI مجهز شده است که باعث ایجاد و افزایش احساس امنیت در سالمند و اطرافیانش می گردد.

با این عصا امکان ردیابی فرد سالمند امکان پذیر شده است.
با دستگاه جی پی اس (GPS) که در داخل دسته عصا تعبیه شده است، به راحتی می توان موقعیت مکانی سالمند را ردیابی کرد و توسط نرم افزاری که بر روی موبایل و یا کامپیوتر شما نصب گردیده از آخرین وضعیت فرد باخبر شوید.

با انجام تنظیمات مسیر می توان مسیر حرکت خانه و یا هر مقصد دیگر را مشخص نمود تا سالمند بوسیله صفحه نمایشگر روی عصا از مسیر و جهت صحیح آگاه باشد.

کنترل وضعیت سلامت در سالمندان مخصوصا در زمانهایی که تنها و دور از دیگر افراد خانواده هستند بسیار حائز اهمیت است که با دکمه SOS که بر روی دسته عصا تعبیه شده است، فرد سالمند در زمان بروز حمله می تواند با فشردن تنها یک دکمه از دیگران درخواست کمک کند.

با کمک این عصا می توان ضربان قلب و درجه حرارت بدن را ردیابی نمود و در زمانی که ضربان قلب نامنظم تشخیص داده شود داده ها بصورت خودکار به کامپیوتر یا موبایل شما ارسال گردیده و می توانید با خدمات اضطراری تماس بگیرید.

در این نسل جدید عصا احساس امنیت برای دریافت کمک فوری و سیستم ردیابی و در جریان بودن از وضعیت لحظه ای فرد بسیار باعث ایجاد آرامش در سالمند و اطرافیان می گردد.

 

 

براي اطلاع از رديابي خودرو و رديابي اشخاص توسط دستگاه جي پي اس آنلاين و

نيز ردياب هاي شخصي با سخت افزارهاي شناخته شده در بازار، با قيمت مناسب

و ارزان و پشتيباني پس از فروش با شرکت ارتباطات کنترل فراگستر (ايران ترکينگ)

با شماره 02188172352 تماس حاصل فرماييد.

بازگشت به فهرست >>

GooglePlay CafeBazaar PWA
GooglePlay. CafeBazaar. PWA.